Meditatieve krachttraining

Start in september. Meld je aan voor een proefles. 

 

 De training bestaat uit: 

1. losmaak-balans oefeningen

2. langzame training met gewichten en toestellen

3. afsluiten met de 18-vorm Qigong            

 

Een sterk lichaam en geest:...lees meer

Heb je vragen en/of interesse in deze training Contact

 

Lees meer: Krachttraining en ademhaling

 

Er zijn nog 3 plaatsen voor de krachttraining op maandagavond. 

Aanmelden proefles

 

Nieuw: Fitgym Slankclub Gemert

1. Wegen.

2. Krachttraining

Meld je aan voor een

 kennismaking/inloopavond 

3. Voedingsplan


Afvallen? Doe aan krachttraining!

Als je afvalt verlies je naast vetweefsel ook voor de helft aan spiermassa. Minder spiermassa betekent minder spierkracht en een lagere stofwisseling. Spiermassa is actief weefsel en verbruikt energie. Vetmassa verbruikt geen energie. Hoe meer spiermassa hoe hoger de ruststofwisseling. Krachttraining zorgt ervoor dat je spiermassa behouden blijft of toeneemt zodat je 24 uur per dag meer calorieën verbrandt.

Train je Longcapaciteit 


Versterk je spierkracht; doe aan krachttraining                                           

Het verlies aan spierkracht (sarcopenie) wordt veroorzaakt door een afnemende spiermassa. Dat begint bij de mens al vanaf het dertigste levensjaar; elk jaar bedraagt de teruggang in spiermassa ongeveer.....lees meer over krachttraining Klik Hier

  

Gezond eten en effectief bewegen tijdens de coronacrisis en daarna! Voor een sterk immuunsysteem en een gezond gewicht.

Fitgym oefeningen

De stabiliteit en kracht van je lichaam worden op de eerste plaats niet bepaald door de kracht van je armen en benen maar door de kracht van je centrum. Het gebied rond je onderrug en je onderbuik. Oefeningen ter versterking van je 'powerhouse': dwarse buikspieren, bekkenbodem, middenrif en spieren van je onderrug. Klik Hier voor de Fitgym oefeningen.