Versterk je spierkracht: training met dumbells.......naar de oefingen

 

Print hier jou voedingsschema

Gezond eten en effectief bewegen tijdens de coronacrisis en daarna! Voor een sterk immuunsysteem en een gezond gewicht.
Download
Voedingsschema afvallen1..pdf
Adobe Acrobat document 137.9 KB
Download
Voedingsschema op gewicht blijven1..pdf
Adobe Acrobat document 138.9 KB
Download
Voedingsschema aankomen1.pdf
Adobe Acrobat document 138.7 KB

 

Train je Longcapaciteit 


Versterk je spierkracht

Het verlies aan spierkracht (sarcopenie) wordt veroorzaakt door een afnemende spiermassa. Dat begint bij de mens al vanaf het dertigste levensjaar; elk jaar bedraagt de teruggang in spiermassa ongeveer een procent. Deze spieren zijn alleen te behouden door voldoende te bewegen.  Krachttraining is een uitstekende basis voor behoud van je spierkracht en motoriek.                                                       Lees meer over krachttraining Klik Hier

Fitgym oefeningen

De stabiliteit en kracht van je lichaam worden op de eerste plaats niet bepaald door de kracht van je armen en benen maar door de kracht van je centrum. Het gebied rond je onderrug en je onderbuik. Oefeningen ter versterking van je 'powerhouse': dwarse buikspieren, bekkenbodem, middenrif en spieren van je onderrug. Klik Hier voor de Fitgym oefeningen.

 

 Voeding en bewegen 1    >>> pagina  2                             Samen Sterk Gezond Blijven  


Print Hier de 18 vorm Qi Gong schema